niedziela, 10 marca 2013

Wiosenna kartka Wielkanocna

Dwa miesiące minęły od kiedy założyłam bloga, więc czas najwyższy na pierwszy post z prawdziwego zdarzenia! Strasznie mi ciężko ogarniać to wszystko, wydaje mi się, że blog średnio ze mną współpracuje, ale nie poddam się tak łatwo ;)


środek
szczegóły

Dzisiaj wiosenna karteczka Wielkanocna z Tildą z koszykiem jaj, jako główną bohaterką. Pokolorowana kredkami akwarelowymi, buciki, kokardę i jajka w koszyczku potraktowałam dodatkowo Glossy accents. To także mój debiut na tych papierach, w które obkupiłam się na skrapowisku i fantastycznie mi się na nich pracuje! Mają takie radosne, wiosenne barwy i wspaniale łączą się ze sobą! Do tego ręczne przeszycia, kwiatki w niebieskich odcieniach plus mój kwiatek z papieru ze starej książki oraz bazie i listki produkcji własnej ;) Całość wieńczy tekturka Alleluja z fantastycznej kolekcji Anemone ze skrapek.pl również potraktowana Glossy accents.

1 komentarz:

  1. Gratulacje pierwszej zamieszczonej pracy! :)
    Piękna karteczka, starannie wykonana!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń