czwartek, 10 kwietnia 2014

Kuchenne wyzwanie

Na blogu Magicznej Kartki właśnie ruszyło bardzo smakowite wyzwanie! Zapraszam wszystkich serdecznie do wzięcia udziału, bo do wygrania jak zwykle to, co lubimy najbardziej, czyli bon na zakupy :) Należy przygotować dowolną pracę o tematyce kulinarnej. O wszystkich istotnych informacjach i regulaminie udziału w wyzwaniach możecie przeczytać na naszym sklepowym blogu.
Koniecznie obejrzyjcie również pracę przygotowane przez nasz DT, bo naprawdę warto! -----> tu

Ja w swojej craftowej karierze stworzyłam już kilka przepiśników, ale oczywiście "szewc bez butów chodzi" i swojego nie miałam. Dlatego ucieszyłam się, że w końcu nadarzyła się super okazja, by to zmienić!  

Przygotowałam kuchenny zestaw składający się z przepiśnika i słoiczka na ciasteczka.














Użyte materiały:

    

oraz tekturkowe dodatki w postaci babeczki i napisu również z Magicznej Kartki! 

1 komentarz: