poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Kobiece shabby

Hej!
Mam nadzieję, że święta mijają Wam radośnie! 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać bardzo kobiecą kartkę w stylu shabby, którą skleiłam w ramach inspiracji dla Retro Kraft Shop. Do stworzenia jej zainspirowały mnie papiery "Palce lizać" ze Studio75 z pięknym motywem desek oraz teksturą płótna.
Chciałam by całość wyglądała jak "wyjęta ze starego kufra", a w tym pomogła mi niezastąpiona gaza, więc cała kartka jest lekko postrzępiona.

Hi!
I hope that you're having a very happy Easter time!

Today I would like to show you a very feminine card in a shabby style, which I made for Retro Kraft Shop. What inspired me to create it were the "Yummy" papers from Studio75 with a beautiful theme of wooden boards and with a canvas texture.
I wanted to get a look of "removed from an old trunk", and with this helped me the irreplaceable gauze, so the whole card is a little frayed.



Listki wycięłam wykrojnikiem ze zwykłego płótna, co dodało pracy vintage'owego charakteru.
Oczywiście musiałam dodać trochę metalowych elementów, takich jak serwetki i mały kluczyk.

The leaves I cut from ordinary canvas and I think that it's a nice vintage element.
Of course I had to add some metal embellishments like gorgeous metal doilies and a small key.




Użyłam:

I used:

     


     

Pozdrawiam,

Hugs,

2 komentarze:

  1. śliczniuchna! a listki też z tego Finnowego płótna? uwielbiam te papiery S 75, niezastapione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń