sobota, 17 października 2015

Dream big

Hej! Nadrabiam trochę blogowych zaległości. Tym razem chciałabym pokazać mój najnowszy layout, który powstał w ramach inspiracji dla Scrap&Art.

Wykorzystałam w nim między innymi papiery z cudownej, cudownej kolekcji Butterfly, która z powrotem do nas trafiła, po dłuższej nieobecności. Warto poświęcić tym papierom więcej uwagi, bo te beże róże i fiolety są nieziemskie. 

Scrap powstał na bazowym papierze z Blue Fern Studios, wykorzystałam rownież ich cudowne tekturki, które po wielu wielu poszukiwaniach udało mi się dorwać przy okazji pobytu w Norwegii. 

Całość trochę pomediowałam - użyłam tutaj po raz pierwszy Clear Gesso od Primy Marketing i wiem, że na dobre zagości na moim biurku. Co prawda wygina trochę papier, ale pięknie nam go gruntuje, tak że bez obawy o brzydkie, wsiąknięte w papier plamy, możemy działać po całości, chlapać, psikać i bawić się kolorami. Polecam Wam również bardzo wodne pędzle od Prima Marketing. Ja się w nich absolutnie zakochałam, cudownie rozmywają, dając piękny efekt akwareli.

Pełną listę użytych produktów znajdziecie na dole posta.












Wykorzystane materiały:

    

    

    

  

Blue Fern Studios:

Floral Lattice Bits  Dream Big  Love Story: Calling Cards




My layout was inspired by the Blue Fern Studios October Sketch Challenge.


7 komentarzy:

  1. Wow! Te warstwy i bogactwo elementów robią wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful layout! I love how you have used the chipboard and the amazing background you have created. Thanks for joining us at Blue Fern Studios for our sketch challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful layout! Love the colors on the background. Thanks for joining us at Blue Fern Studios.

    OdpowiedzUsuń