wtorek, 19 kwietnia 2016

Kasiowe Memories

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój pierwszy kwietniowy projekt dla Blue Fern Studios. Przygotowałam blejtramik.

Hi! Today I would like to show you my first April project for Blue Fern Studios. I prepared a canvas.


Użyłam papierów z dwóch kolekcji Autumn Anthology i Deja Vu i kilku tekturek. N początku pocięłam papiery na małe kawałki i stworzyłam strukturę w tle, później zbudowałam warstwową kompozycję przy użyciu tych samych papierów, zdęć i tekturek. Na końcu dodałam trochę kwiatów i ozdób i oczywiście pomediowałam. Tym razem przy pomocy pasteli  i akwareli.

I used papers from Autumn Anthology and Deja Vu collection and few chipboard pieces. First I cut papers into small pieces and I created a texture on the background, then I built a 3D composition with these same papers, photos and chipboards. Finally I added some flowers and embellishments and media of course. I used pastels and watercolors.



 
Tekturki pokryłam dwoma różnymi pudrami do embossingu - lilac i breeze i akrylową farba o kredowym wykończeniu (te w tle).

I covered chipboards with using two different colors of embossing powders - lilac and breeze and a chalk finish acrylic paint (background pieces).




Dodała również trochę czarnych stemplowań, by moja praca dostała kilka kontrastujących akcentów.

I added also some stamps with using black ink to make some contrasting accents.



Blue Fern Studios Products Used:

Papers: Autumn Anthology collection - Le Ballon, Mercantile, Deja Vu Collection - Lustre

Chipboard: Leafy Page Accents, Memory Frames

Embossing Powders: Lilac, Breeze

Stamps: Forever, Essential Textures


2 komentarze:

  1. Piękna i bardzo inspirująca praca :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przecudny!!! Zajmuje już honorowe miejsce w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń