środa, 11 listopada 2020

Winter is coming!

  Hej Kochani! Z tej strony Karolina. Słuchajcie, musimy spojrzeć prawdzie w oczy - nadchodzi zima i święta. Zanim to nastąpi czeka nas jeszcze, co prawda moja ulubiona pora roku, czyli jesień, jesienne spacery, zbieranie grzybów itd., ale mimo wszystko ja w tym roku postanowiłam już jakiś czas temu rozpocząć świąteczny sezon, bo mam ogromną nadzieję, że tym razem uda mi się wyrobić chociaż z połową zaplanowanych projektów. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z moją pierwszą świąteczną kartką w tym roku.


Hi guys! Karolina's here!  Ok, we gotta face the truth - winter and Christmas are coming. Before this happens, we still waiting for my favorite season of the year, i.e. fall, autumn walks, mushroom picking, etc., but nevertheless this year I decided to start the Christmas season some time ago, because I really hope that this time  I'll make at least a half of the planned projects. That is why today I come to you with my first Christmas card this year.







Użyłam: / I used:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz