czwartek, 23 października 2014

Ukwiecona ramka na pochmurne dni

Hej :)

W końcu mogę odetchnąć z ulgą, stało się. Zakończyłam żywot studenta i zostałam magistrem! Magistrem inżynierem architektem uściślając ;) Czekają mnie niedługo nowe wyzwania, nowe przygody i wiele zmian. W sumie jakiś czas temu zaobserwowałam w swoim życiu taką stagnację, że aż mnie nosi na myśl o nich, nie potrafię znaleźć sobie miejsca, ciągle muszę coś robić. Wybitnie czas na zmiany - oby na lepsze. Trzymajcie kciuki! W miarę rozwoju wydarzeń obiecuję o wszystkim informować :)

A dzisiaj chciałabym Wam pokazać pewną ramkę na bazie papierów PION Design, którą zrobiłam podczas mojego pobytu w Szwecji, ot tak. Bez większego powodu. Urzekł mnie ten papier i aż się prosił o pocięcie, do tego parę dodatków, odpowiedni do sytuacji cytat z naklejek i voila!
Ramkę prezentuję w ramach inspiracji dla Scrappweb i na przekór pogodzie za oknem, która niestety jest coraz gorsza... 







Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Love how you made a wreath of string and pearls, so beautiful. Thanks for sharing!

    Hugs, Maria from Sweden

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjazdowa praca romantyczna :D piękna, no! Z ruchomym zameczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń