czwartek, 6 listopada 2014

Awesome friends

Hej :)
Dzisiaj w ramach inspiracji dla Scrappweb chciałabym pokazać mediowe, bałaganiarskie LO, które powstało już jakiś czas temu i jest moją pamiątka z wizyty u mnie mojej przyjaciółki Oli. Powiem Wam, że wspólne tworzenie to świetna sprawa, już nie wspominając o milionie prób zrobienia samego zdjęcia i zabawności tej sytuacji :D Długo będę wspominać ten szalony weekend, wspólne tworzenie, warsztaty z Aidą Domisiewicz i fakt, że dwa dni później miałam obronę pracy magisterskiej i scrapbooking powinien być ostatnią rzeczą, którą w ten weekend powinnam się zajmować :P

Jako bazę do mojego LO posłużył mi papier szwedzkiej marki Pappelito Design. Uwielbiam jego kolor i teksturę. W ruch poszły również papier Primy z kolekcji Epiphany i sporo różnych dodatków, mediów. Stałam się fanką delikatnego efektu smug, który można uzyskać przy pomocy palców i gessa Marthy Stewart, które dzięki kredowej konsystencji świetnie daje się rozcierać, przez co jest zupełnie inne i stwarza nowe możliwości. 

Hello everyone :)
Today I'd like to show you my mixed media and a little messy Layout with a photo of me and my friend from Cracow. She visited me a few weeks ago and it was an amazing and crazy weekend!

 I have used fantastic paper from Pappelito Design and Epiphany collection from Prima Marketing. On my LO you can also find a lot of embellishments from Scrapberry's and Prima. 
Here you can see how smooth and delicate effect you can get with Martha Stewart Gesso. Try it with your fingers and see what a cool streaks you can make. I love it!
 I hope you enjoy it :)



Pozdrawiam :)
Best regards :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz