sobota, 23 maja 2015

About Freedom


Hej!
Może nie wiecie, ale na blogu Retro Kraft Shop trwa własnie super wyzwanie z moodboardem. Ja w ramach inspiracji stworzyłam stronę w moim nowym Art Journalu. Zarówno moodboardy, jak i art journale rządzą się swoimi prawami, a co je łączy?
Moodboard to, jak na pewno wiecie zlepek zdjęć, z których możecie zainspirować się wszystkim - kolorami, przedmiotami, klimatem, pojedynczym elementem, czy cytatem. Arto Jorunal z kolei jest jedną z najbardziej "wolnych" form, z którą można zrobić dosłownie wszystko, co nam przyjdzie do głowy i dzięki której możecie uzewnętrznić wszystko, co Was zainspirowało.












Moją inspiracją z moodboardu były: motyw starej książki, sznurka, roślin oraz przygaszone kolory.

Zapraszam Was serdecznie do zabawy! 



Użyte materiały:


 

   

     
       


Pozdrawiam!



7 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam ten modboard to od razu skojarzyłam z taką dokładnie kolorystyką jaką Ty tu użyłaś, ten wpis jest cudowny, ogladam w kółko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Gesso bardzo fajnie, jest takie hmm aksamitne to chyba dobre słowo, ale nie za rzadkie, przy gloss gelu powinnam dłużej poczekać aż wyschnie, bo przyjął mi kolor, a u Agi widziałam, że nie przyjmuje, więc muszę poćwiczyć cierpliwość :D

      Usuń
    2. To ciekawe ile trzeba czekać, bo mi też przeważnie przyjmuje ;)

      Usuń
    3. Moje się jeszcze lekko kleiło, ale stwierdziłam,że na pewno da radę xD Więc chyba powinno być suche na wiór

      Usuń