wtorek, 12 maja 2015

Vintage memories + tutorial

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla coś specjalnego w ramach inspiracji dla Retro Kraft Shop. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Jest to layout pełen papierów i dodatków, które możecie znaleźć u nas w sklepie. Dla mnie najczęściej początkiem każdego layoutu jest zdjęcie i wokół niego próbuję zbudować historię. Tym razem zdecydowałam się na bardzo stare zdjęcie, przedstawiające moją ciocię i bardzo małą moją mamę.
Jesteście ciekawi jak powstawał?

Hi everyone! Today I prepared something special for Retro Kraft Shop. I hope you enjoy it! This is a layout full of papers and embellishments, which you can find in Retro Kraft Shop.
For me, the beginning of each layout is a photo and I try to build a story around it. This time I decided to use a very old photo which shows my aunt and my very small Mom.
Are you curious how I made it?

I trochę detali:

And some details:





Jeśli zastanawiacie się, jak go zrobiłam, sprawdźcie na video krok po kroku, które dla Was przygotowałam. 


And now it's time for a surprise! If you wonder how I made it, check out the step by step video tutorial which I prepared for you. 








Użyłam:


I used:




    


  
    


    


       
  




5 komentarzy:

  1. dopiero teraz mogłam obejrzeć :) ciekawa jestem z jak długiego czasu okroiłaś do 19 min? mi już wystarczyło w 13 minucie, już wtedy super wyglądało, a dalej było tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z 1:50! :P A to i tak chyba mój rekord prędkości, zaznaczając, że nie układałam go wcześniej

      Usuń
    2. no to faktycznie rekord :D nie wiem czy bym się zmieściła

      Usuń
    3. Jeszcze w trakcie okazało się, że sprzęt nagrywający nagrywa jeden film max 30 minut... Dobrze, że pipnął i że sprawdziłam, co jest grane, bo dopiero byłabym szczęśliwa skończywszy :D

      Usuń