piątek, 21 sierpnia 2015

Drewniana latarenka

Hej! Zawsze, gdy jest okazja szukam w otoczeniu róznych przedmiotów, które można przerobić i fajnie pobawić się w alterowanie. Ostatnio wpadła mi w ręce drewniana latarenka, która świetnie nadawała się do tego celu. Po wstępnym przygotowaniu, pokryłam ją gesso, dołożyłam wzór z maski i przystąpiłam do zabawy - ozdabiania, mediowania, chlapania, paćkania itd itd :). Efekty widać poniżej. Duuużo zdjęć, ponieważ jest ona ozdobiona z niemal każdej strony.

Do ozdabiania posłużyły mi oczywiście przepiękne ozdoby od Prima Marketing, które możecie znaleźć w Scrap&Art.

Pełna lista produktów znajduje się na dole posta.













Użyte materiały:

    

   

    

     

Pozdrawiam! :)

3 komentarze:

  1. Świetna latarenka w cudnych kolorach ...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest! Coś czuję że zagoszczę tu na dłużej, bo bardzo mi się podoba Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń