środa, 18 października 2017

Skrzynkowe warsztaty


Hej! Widzę, że moja ostatnia praca tj. mediowa skrzyneczka przypadła Wam do gustu, z czego się bardzo, bardzo cieszę, bo oznacza to mniej więcej tyle, że nie wypadłam z formy ;) Jeśli przypadła Wam tak bardzo, bardzo do gustu, że teraz to od poniedziałku nie śpicie i myślicie tylko o tym, że super by było mieć taką skrzyneczkę na własność, to ja pędzę do Was z taką możliwością! Otóż już tuż tuż, bo 4 listopada w pracowni Agaterii Agateria Craft - dla kreatywnych w Warszawie będę miała wielką przyjemność poprowadzić warsztat, którego wynikiem będzie to, że każdy uczestnik pojedzie do domu właśnie z taką mediową skrzyneczką :) Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam - wszelkie pytania oraz zapisy:

fikcjajestmodna89@gmail.com




2 komentarze:

  1. Piękniejszej skrzynki w życiu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matulu! No i się zaczerwieniłam... ;) Dziękuję bardzo, bardzo! <3

      Usuń