czwartek, 26 kwietnia 2018

Beautiful Sophie

Tym razem chciałabym pokazać Wam dziecięcy layout, który stworzyłam ze zdjęciem mojej przecudownej chrześnicy Zosi. Zosia, co prawda ma już prawie 4 lata, więc zdjęcie, które widzicie jest nieaktualne, ale bardzo je lubię. Inne zdjęcia już czekają w kolejce ;)
Jak możecie zauważyć, zdecydowanie poszalałam z dodatkami i ozdobami, ale nie mogłam się powstrzymać, by stale czegoś nie dodawać. Przy kolekcji  Piątku Trzynastego Cute&Co. nie jest łatwo przesadzić - wszystko tak pięknie ze sobą współgra, że nawet przy bogatej kompozycji nadal wygląda wspaniale. Papiery i dodatki z kolekcji Cute&Co. przełamałam fioletem i tu doskonale skomponował mi się papier z najnowszej kolekcji Love in Bloom. Czy wspominałam, że kocham ten fioletowy arkusz? Tak, wspominałam. I będę to powtarzać przy każdej możliwej okazji, bo naprawdę trudno znaleźć tak uniwersalny odzień. Sami widzicie, że pasuję tu doskonale. 

Swoją pracę zaczęłam od wyboru papieru bazowego, w tym wypadku jest to dodatkowy papier, który znajdziecie po drugiej stronie okładki bloczka. Następnie zaczęłam tworzyć swoją kompozycję wykorzystując kilka prostych pasków papieru, do których po kolei dokładałam więcej elementów i ozdób. Użyłam również tektury i kosteczek, by praca była bardziej przestrzenna. Dodałam również kilka tekturek gwiazdek oraz napis. Najpierw pomalowałam je dokładnie żółtą i białą farbę, a następnie sowicie obsypałam przeźroczystym brokatem. Na sam koniec podmalowałam gotową kompozycję wokół, starając się jak najlepiej dopasować kolory, do tych z papierów. Oto moja praca:






2 komentarze:

  1. Cudowny layout <3 Tyle się tu dzieje ale wszystko jest na swoim miejscu. Idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szałowa kompozycja! Ależ tu się cudnie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń