piątek, 27 kwietnia 2018

Ślub w rozkwicie

Gdy trafiła do mnie najnowsza kolekcja Piątku – Love in bloom, od razu pomyślałam, że to idealnie ślubna kolekcja, więc nikogo nie zaskoczę, gdy powiem, że moja pierwsza praca z tymi papierami to ślubna kartka. W całej kolekcji największą uwagę od razu zwróciłam na te fioletowe arkusze papieru i wiedziałam, że koniecznie muszę ich użyć. Ten odcień fioletu jest absolutnie genialny – jednocześnie subtelny, ale nadający pracy wyrazistości, jeśli wiecie, co chcę powiedzieć. Oczywiście nie mogło się również obyć bez wycinanych elementów. Jako napisu użyłam jednej z chorągiewek, którą możecie znaleźć w dodatkach stworzonych do kolekcji. Potrzebowałam jednak jakiegoś gładkiego papieru, by uspokoić nieco mnogość różnych tekstur i tu z pomocą przyszła mi nieco starsza kolekcja Mała Dziewczynka, w której znalazłam delikatny różowy papier, z którego wycięłam tag, czyli centralny element mojej kompozycji.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz