czwartek, 4 października 2018

Life is good

Czasem, gdy tworzę kartkę, nie mam w głowie konkretnego jej przeznaczenia – urodziny, ślub itd. Wtedy często zamiast konkretnego napisu, dodaję do kartki jakiś cytat, sentencję, motywacyjne hasło (np. Life is good). Tak właśnie powstała dzisiejsza moja kartka z najnowszej kolekcji Piątku Trzynastego Let’s Flamingle. Przyznam, że po raz kolejny jestem kompletnie zakochana w kolekcji. Gdy zobaczyłam ją po raz pierwszy w internecie, nie byłam przekonana, czy ta kolekcja jest dla mnie. Ale gdy tylko zaczęłam z nią pracować, od razu zmieniłam zdanie! Zdecydowanie jest dla mnie!

Kartkę, którą dzisiaj chciałabym Wam pokazać, stworzyłam na bazie dwóch stron papieru nr 03. Następnie przykleiłam dwa koła na kosteczki 3D i na nich zbudowałam moją kompozycję. Całość uzupełniłam dodatkami z arkusza do wycinania – kilkoma listkami, kwiatkami oraz cudnym flamingiem. Jeszcze niedawno nie mogłam sobie wyobrazić pracy bez przestrzennych elementów, takich jak papierowe kwiaty, metalki, czy odlewy. Ale powiem Wam, że po raz kolejny dodatki do kolekcji Piątku są tak genialne, że aż szkoda mi było dodawać inne ozdoby do pracy. Całość uzupełniłam o sznurek przepleciony naokoło mojej kompozycji i o napis – Life is good. Bo w końcu życie jest dobre, prawda? Jak Wam się podoba taka propozycja?

Life is good

Life is good

Life is good

Life is good

1 komentarz: