środa, 20 lutego 2019

Falling in love with you

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę z miłosnym przesłaniem, którą przygotowałam z kolekcji When we first met od Piątku Trzynastego. Kolorystyka tej kolekcji niesamowicie do trafia. Jest bardzo uniwersalna i sprawdzi się w każdej tematyce. Jednak odnajduję w niej również lekko jesienny, vintage'owy klimat. 
Pracę nad kartką rozpoczęłam od przycięcia bazy - tworzą ją obie strony papieru nr 01, które fajnie ze sobą kontrastują. Następnie dołożyłam kolejną warstwę na tło, czyli pasek z miętowego papieru w groszki nr 03. W późniejszym etapie pracy zdecydowałam się obrysować niektóre groszki czarnym cienkopisem. Dodałam również ozdobny border z dziurkacza z papieru 04. Na tak przygotowanej bazie stworzyłam kompozycję mojej kartki z wyciętych elementów z papieru oraz innych ozdobnych dodatków. Na koniec dodałam napis z dwóch arkuszy z naklejkami.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz