piątek, 1 lutego 2019

Morski layout

Hej! Jeśli myślicie, że styczniowe nadrabianie zaległości z publikacją świątecznych prac to przesada, to dzisiaj przychodzę do Was z wakacyjnymi zaległościami ;)

A będzie to morski layout, który stworzyłam z mojej ulubionej kolekcji Off shore II. Do zrobienia pracy użyłam zdjęcia synka mojej przyjaciółki z naszego wspólnego wypadu nad morze. Uwielbiam to zdjęcie, uśmiech i radość w oczach. Mimo, że ta kolekcja idealnie nadaje się do wszelkich wakacyjnych projektów, albumów, kartek, domowych ozdób, to wydaje mi się, że wszystkie zwolenniczki i zwolennicy chłopięcych prac wyjątkowo ją polubią.

Jako papieru bazowego użyłam beżowego arkusza z kolekcji i na nim zbudowałam całą kompozycję, uzupełniając ją o wycięte elementy, chorągiewki i inne morskie dodatki i ozdoby. Wszyscy kochamy piękne wzory papierów, ale ja lubię również jeśli kolekcja zawiera neutralne gładkie papiery, ponieważ to właśnie je najczęściej wybieram na bazę pracy. Moje layouty są zazwyczaj bogate, a kompozycja mocno rozbudowana, a dzięki neutralnemu podłożu mogę szaleć do woli z ozdobami. Mam nadzieję, że layout przypadnie Wam do gustu. Mi się naprawdę podoba.





1 komentarz: