czwartek, 28 listopada 2019

Jelonek + super warsztaty

Hej!
Jak tam Wasze przygotowania do Świąt? Ja mam w tym roku listę prac, które bardzo mocno chcę wykonać przed świętami i już przebieram nóżkami jak zamknę na dniach pewien projekt w pracy, by już nic mnie nie rozpraszało i bym mogła zamknąć się w pracowni i tworzyć! Szykuję też sporo zmian i nowości, więc... stay tuned! Na razie zmieniłam aparat do zdjęć, mam nadzieję, że nowa jakość Wam się spodoba! 

Na chwilę obecną chciałabym pokazać Wam jelonka/reniferka na bazie hdf od Agateria Craft, którego ozdobiłam i który stanie gdzieś w moim salonie :) Łodzian również serdecznie zapraszam na warsztaty, gdzie wykonamy takiego jelonko-reniferka pod moim okiem oraz zawieszkę sopel z Kamilą Ignasiak. Wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj ---> WARSZTATY




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz