czwartek, 2 stycznia 2020

Zimowa skrzyneczka + video tutorial

Hej Kochani! Chciałabym Was dzisiaj bardzo serdecznie zaprosić na mój nowo powstały KANAŁ NA YOUTUBIE! W pierwszym filmiku zobaczycie krok po kroku proces powstawania poniższej zimowej skrzyneczki. Zapraszam Was serdecznie do oglądania! Będę bardzo wdzięczna za Wasze wsparcie oraz cenne uwagi!



Kanał miał ruszyć już jakiś czas temu, ale jeśli spytacie się, czy coś podczas tego przedsięwzięcia poszło nie tak, to odpowiem: wszystko! Padł mi komputer, miałam wielki problem z odzyskaniem z niego danych, musiałam przeinstalować system na drugim, zainstalować wszelkie programy, napotkałam jeszcze po drodze cały szereg innych trudności, by na koniec 3 razy wrzucać finalne dzieło na youtuba, bo tak, czemu nie! Ale nie poddałam się i voila, po jedynie 250 nowych siwych włosach na głowie wszystko jest gotowe ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz