poniedziałek, 6 stycznia 2020

Świąteczne herbaciarki

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać herbaciarki w dwóch odsłonach, które przygotowałam dla moich bliskich na święta. Pierwsza odsłona to ta klasyczna - skrzyneczka z przegródkami na herbatki. Druga zaś to takie opakowanie na świąteczną herbatę i coś słodkiego. Bazy do tych drugich dorwałam kiedyś w empiku na promocji i swoje już przeleżały w szafce czekając na odpowiednią okazję ;) Podobne zestawy przygotowałam również dla bliskich przyjaciół w formie takiego świątecznego upominku. Obie wersje herbaciarek pomalowałam farbami kredowymi Americana Decor oraz przyozdobiłam elementami do wycinania z tegorocznej oraz zeszłorocznej kolekcji od Piątku Trzynastego. Czyś nie wyglądają uroczo? Owale z napisami pochodzą zaś z bloga UHK Gallery sprzed kilku lat, a znajdziecie je o tutaj. Maska w ostrokrzew, którą możecie zauważyć na na wieczku herbacianej skrzyneczki to Agateria. 

A Wy przygotowaliście w tym roku dla bliskich własnoręcznie wykonane prezenty? Jeśli tak, to koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu! Możecie też dać znać, czy moje herbaciarki przypadły Wam do gustu :)

Pozdrawiam ciepło,
 Karola















  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz