czwartek, 12 marca 2020

Męski świat / Men's world

Hej! Wydaje mi się, że zdecydowanie rzadziej zdarza nam się robić kartki męskie niż te z bardziej babskimi motywami, jak kwiaty, romantyczne ramki i pastelowe kolory. Jednak wśród naszych bliskich mamy również mężczyzn i myślę, że oni również bardzo ucieszą się i docenią taką własnoręcznie zrobioną pracę. Na Snip Artowych półkach znajdziecie całe mnóstwo męskich tekturek, które sprawdzą się doskonale przy wszystkich chłopięco-męskich pracach, ale również przy tych w steampunkowych, mechanicznym klimacie. Zdradzę Wam, że to jedne z moich absolutnie ulubionych tekturek. 

Hi! It seems to me that it's not so popular for us to make men's cards than those with more feminine motives, such as flowers, romantic frames and pastel colors. However, we also have men among our loved ones and I think that they will also be very happy they receive a handmade work. On Snip Art shelves you will find a lot of men's cahipboards, which will be perfect for all boy's-male wprojects, but also for those in a steampunk, mechanical theme. I will tell you that it is one of my absolutely favourite  category in the SnipArt shop.


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kartkę, do zrobienia której użyłam własnie kilka przykładowych męskich tekturek i która prezentuje się naprawdę fajnie. Ta konkretna stworzona została dla pewnego dziadka i tworzenie jej było dla mnie naprawdę miłym przeżyciem pełnym wspomnień, bo ja już od kilkunastu lat nie mam dziadków, ale jestem pewna, że zarówno jednemu jak i drugiemu kartka przypadła do gustu. I ciepło mi się robi na sercu, jak pomyślę, że inny dziadek będzie mógł się z niej ucieszyć :) 

Today, I would like to show you a  men's card. I used a few examples of masculine chipboards and I think it looks really cool. This particular one was created for a an elegant old gentelman, who is a grandfather of one little lady and creating it was a really nice experience for me, also full of memories, because I have not had grandfathers for over a dozen years, but I am sure that they would love it. And I feel warm at my heart when I think that another grandfather will be able to enjoy it :)






Użyłam: / I used: 

    

  

1 komentarz: