środa, 18 marca 2020

Kartka dziecięca dla chłopca

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dziecięcą kartkę, którą przygotowałam na bazie 100x180, którą oczywiście możecie znaleźć na półkach Eco-scrapbooking. Powiem Wam, że po pierwsze nie jestem fanką formatu DL - jest dla mnie za długi i zawsze go przycinam, za to jestem absolutną fanką kartek bigowanych na górze, ponieważ wtedy możemy je wygodnie postawić, bez strachu, że karta "przegibie" nam się do przodu. Jeśli tak, jak ja lubicie bogate prace, rozumiecie na pewno, o czym mówię.
Dzięki bazom ze Eco-scrapbooking nie muszę już docinać DLek, bo te mają po prostu idealny rozmiar, w dodatku to ode mnie zależy, czy chcę baze bigowaną z boku, czy z góry, bo możemy to sobie wybrać w opcjach produktu i uważam, że jest to mega super, bo każdy dostaje, to co lubi!

Kartkę zrobiłam na jednej z najnowszych kolekcji P13 Baby Joy, która jest absolutnie przepiękna i z którą zobaczycie niedługo nie jedną pracę. Wykorzystałam też jeden z moich ulubionych arkuszy ze starej kolecji Mała dziewczynka, który idealnie komponuje się zarówno z tą jak i poprzednią kolecją Cute&Co.








Miłego dnia!


1 komentarz:

  1. Śliczna jest, taka delikatna i słodka! Mnie akurat DL odpowiada, sporo takich kartek robię, choć format faktycznie mniej popularny.

    OdpowiedzUsuń