poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Memory lane

Cześć!
 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać taga, którego przygotowałam na MDFowej bazie. Wszystkim fanom mediów bardzo te tagi polecam, są w 3 rozmiarach, więc mają bardzo wszechstronne zastosowanie! Do stworzenia tła użyłam kilku kolorów niezawodnych Distress Oxide oraz kilku stempli, całość uzupełniłam o backgroundową tekturkę w cegiełki. Uwielbiam tekturki do tła, a w Snip Arcie znajdziecie ich całą masę w różnych rozmiarach - nawet 30x30, które będą idealne do stworzenia ażurowego tła layoutu. W kompozycji użyłam różnych tekturek, które uzupełniłam o metalowe dodatki i stare zdjęcie uroczej dziewczynki z wielką kokardą. Świetnie bawiłam się przygotowując tego taga

Hi guys!
 Today I have a tag for you. I created this one on the MDF base, these bases are perfect for all mixed-media lovers. They are in three sizes, so they have very versatile use. To created a background I used several colors of reliable Distress Oxide and a few stamps. I completed it with background chipboard with bricks. I do love background chipboards and in Snip Art you can find a lot of them, also in 30x30 cm size, so that would be perfect for an openwork layout background, if you would like to prepare something different. I used some chipbaords elements to create a composition, then I added some metals and this cute little vintage girl with a big bow on her head. I had a lot of fun creating this tag!







Użyłam/ Products I used:

  

  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz