czwartek, 4 lutego 2016

Industrialnie

Hej! Dzisiaj mam do pokazania bardzo industrialny blejtram z kobiecym akcentem w ramach inspiracji dla Retro Kraft Shop.

Ruszyła też najnowsza edycja Retromanii, do wygrania jak zwykle fajne retro przydasie, więc jeśli tworzycie prace w stylu vintage, to zgłaszajcie się koniecznie! :)

Zestaw rurek i kranów mam już naprawdę dłuuugi czas i tak strasznie mi się podobał, że szkoda mi było ukryć je gdzieś pod kompozycją. Zdecydowałam zatem, że zasługuje na większe wyeksponowanie, ale nie byłabym sobą, gdybym na pracy w ogóle nie znalazły się kwiatki... Mówiąc szczerze to ten blejtram powstał bardzo spontanicznie i to również bardzo mnie cieszy! Lubię czasem zaskoczyć siebie w ten sposób ;)





Materiały:

Modeling Paste - White - DecoArt  Żarówki - Prima Junkyard Findings  Żarówki duże - Prima Junkyard Findings

Serwetka metalowa okrągła - brąz  Kwiatek metalowy 13 - brąz  Żarówka metalowa - brąz

Tusz StazOn Midi - Jet Black  Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm  Kaboszon przezroczysty okrągły 1,6cm



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz