sobota, 10 maja 2014

Dla Mamy

Na blogu Magicznej Kartki właśnie pojawiło się nowe wyzwanie! Wyzwanie związane bezpośrednio ze słowem MAMA, w końcu zbliża się Dzień Matki ;) Lecz prace nie koniecznie muszą być stworzone na tą właśnie okazję - ja na przykład zrobiłam kartkę dla mojej Kochanej Mamy na urodziny, które obchodziła parę dni temu :)

Koniecznie zajrzyjcie na blog sklepowy ----> tu, gdzie można zobaczyć super inspiracje przygotowane przez nasze DT, oraz zaznajomić się z zasadami wyzwania, a do wygrania, jak zawsze fantastyczna nagroda, w postaci bonu na zakupy! Brzmi fajnie, nie?

Kartka w beżach i turkusach (jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych), z moim ręcznie robionym (najłatwiejszym na świecie) kwiatkiem, których zrobiłam sobie ostatnio kilkanaście ;) 









Materiały:


                        











1 komentarz:

  1. śliczna kartka, a ja uwielbiam te kolory!;)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie: karteczkowotysi.blogspot.com ;)
    bedzie mi miło gdy dodasz mnie także do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń