czwartek, 29 maja 2014

Rajski Ogród

Jakiś czas temu w Magicznej Kartce premierę swoją miała nowa, fantastyczna kolekcja Rajski Ogród. Pasuje ona do wielu rodzajów prac, dwustronne piękne papiery w cudownych kolorach - naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie i wytypuje swojego faworyta, którego ja również mam, ale o tym za chwilkę. Kolekcje uzupełniają arkusz i paski z dodatkami do wycinania. Dziś na blogu sklepowym nasz DT inspiruje własnie z tymi papierami. Koniecznie musicie zobaczyć jakie cuda przygotowały dziewczyny! 

Ja zrobiłam dwie kartki - na każdą okazję. 
Pierwsza praca z zastosowaniem bez wątpienia mojego ulubionego papieru z całej kolekcji (wiem, że nie jedna praca z niego jeszcze powstanie) - Rajski Ogród 07 z dodatkiem Rajski Ogród 04.  Ten piękny motyl pochodzi z paska z dodatkami, lecz również mnogo występuje na samych papierach :)











Druga kartka na przekór w najmniej "moim" kolorze (chociaż nie nielubianym) z użyciem cudnych papierów Rajski Ogród 02, Rajski Ogród 04 oraz Rajski Ogród 06. Użyłam elementów z arkusza dodatków i tym samym na mojej kartce usiadł piękny rajski ptak :)









A tutaj link do całej kolekcji ---> link





3 komentarze:

  1. Obie są śliczne! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedź w sprawie perełek :) a tymczasem u Ciebie kolejne cudne kartki - zwłaszcza pierwsza jest obłędna! ślicznie wyszły złote przetarcia na ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ kolory, obydwie śliczne, pierwsza zauroczyła mnie nieco bardziej, ale kolory rzeczywiście są rajskie!!!

    OdpowiedzUsuń