poniedziałek, 12 maja 2014

Mini Album z Rzymu

W piątek odbył się kolejny pokaz Scrap Butik TV z Anią Hababicką, czyli Enczą - oczywiście nie mogło mnie tam zabraknąć! Chociaż, nie powiem, przez chwilę miałam myśl, że chyba nie tym razem, ponieważ mój komputer od czwartku do soboty był w fazie noworodka - mianowicie miał wymieniany dysk (w końcu nie siedzę na tykającej bombie chodzącej z prędkością żółwia błotnego). Lecz udało mi się obejrzeć show u mojego taty na jego komputerze, jedynie nie miałam jak pracować w trakcie i nadrobiłam to dopiero wczoraj i dzisiaj.

Tym razem Encza (a my razem z Nią) robiła mini-album. Cudo niesamowite!

Ja do stworzenia swojego wykorzystałam chyba moją ulubioną kolekcję (i chyba nie tylko moją :D) Cartographer Primy i tak oto powstał album ze zdjęciami z grudniowej mini wycieczki do Rzymu.

Dużo zdjęć ;)






















Albumik zgłaszam na konkurs w Scrap Butiku (na ostatnią chwilę :P)

Materiału ze sklepu:

- naklejki 7 dots studio Illumination









9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu! Wszystko dzięki nauczycielce :D

      Usuń
  2. Cudny jest! Wspaniała pamiątka! I te wszystkie dodatki - nie wiadomo, gdzie oko zatrzymać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż ja mogę powiedzieć: piękny!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny album w stylu vintage wyczarowałaś, zachwycające dodatki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim bardzo za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski album! Styl pasuje do zdjęć z Rzymu jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń