niedziela, 18 marca 2018

Ukwiecony domek

Dzisiaj czas na moją pierwszą pracę dla Piątku Trzynastego, w ramach której przygotowałam dla Was ukwiecony domek. Domek ten wpadł mi w ręce kilka tygodni temu i powiem szczerze, że nie często mi się to zdarza, ale jeśli o niego chodzi, to od razu w głowie miałam dokładny pomysł na niego i wiedziałam co z nim zrobię. Jak możecie zauważyć potraktowałam go jak podłoże layoutu, czy też blejtramu, tworząc na nim kompozycję ze zdjęciem, z użyciem papierów i dodatków, takich jak chorągiewki, naklejki i kwiatki. Pomyślałam, że będzie to miły prezent dla mojej przyjaciółki, którą możecie zobaczyć na zdjęciu i która w niedługim czasie kończy remont i wprowadza się do swojego mieszkania. 

Początkowo drewniany domek zagessowałam dokładnie i dwukrotnie, po czym wzięłam się za tworzenie kompozycji. Sam szkielet mojej kompozycji jest tak naprawdę bardzo prosty - parę przecinających się ze sobą prostokątów. To dodatki, a w szczególności powycinane kwiaty i liście, robią tu całą robotę. Nie jestem fanką wycinania elementów, brak mi do tego cierpliwości i zazwyczaj rezygnuję z tego typu zabaw, ale przy tych papierach z nowych kolekcji Piątku nie mogłam się oprzeć! Te wszystkie kwiaty i listki są tak cudowne, że naprawdę warto się poświęcić. Ja się przełamałam i nie żałuję. Świetnie sprawdził mi się tutaj również papier Hello Beautiful 01 oraz 04, bo dzięki czerni pomogły mi, skontrastować nieco pracę i uniknąć przesytu i chaosu, a połączenie kolorystyczne bieli, czerni, różu i zieleni jest po prostu genialne i skradło moje serce! Bardzo długo wahałam się, czy przełamywać tą kolorystykę odrobiną żółtego koloru - bez niego wydaje mi się, że praca była delikatniejsza i bardziej romantyczna, na czym mi początkowo zależało, ale koniec końców stwierdziłam, że jestem bardzo ciekawa efektu, jaki otrzymam i dodałam kolejny kolor. Jak wyszło? Sami zobaczcie i oceńcie:






2 komentarze:

  1. Absolutely beautiful! and I know your friend will just love such a gorgeous gift xo and yes the hint of yellow is delicate and perfect

    OdpowiedzUsuń