wtorek, 15 stycznia 2019

Let's discover the world

Bardzo lubię efekt, jaki daje praca na ciemnym tle. Wszelkie kontrastowe kolory wręcz wybuchają. Jak zobaczyłam ten rozgwieżdżony papier z kolekcji New moon od Piątku Trzynastego, od razu się w nim totalnie zakochałam. Byłam pewna, że powstanie na nim niejedna praca, a pomysły zaczęły mnożyć się w mojej głowie. No sami powiedźcie, czy ta kolekcja nie jest po prostu obłędna?

Pracę jak zawsze zaczęłam od wyboru zdjęcia. Nie mogłam się zdecydować, ale koniec końców wybrałam zdjęcie, na którym moja kochana chrześnica Zosia patrzy na coś z zaciekawieniem, które możemy zobaczyć tylko na twarzy dziecka. Następnie zaczęłam tworzyć kompozycję z kawałków i pasków papieru oraz z elementów wyciętych ze specjalnego arkusza z dodatkami. Dołożyłam również kilka fajnie pasujących złoto-białych słomek oraz bardzo mocno kontrastujące różowo-fioletowe kwiatki. Gdy kompozycja była już gotowa dodałam nieco mediów. Na koniec dodałam również tytuł z najnowszych naklejkowych literek od Piątku. Całość prezentuje się tak. Mam nadzieję, że Was zainspiruje!






2 komentarze: