sobota, 26 stycznia 2019

Świąteczne zaległości 2 - pudełko

Hej! Co roku obiecuję sobie, że oprócz kupienia wspaniałych prezentów dla bliskich, postaram się również opakować je w wyjątkowy sposób i jeśli mam być szczera, nigdy nie starcza mi na to czasu. Pomyślałam więc, że w tym roku zacznę przygotowywać opakowania i ozdoby wcześniej i tym sposobem pudełeczko powstało już we wrześniu, ale dopiero dzisiaj doczekało się publikacji na blogu, w ramach nadrabiania świątecznych zaległości ;)

Pudełeczko okleiłam papierami z kolekcji, a następnie na jego wieczku stworzyłam kompozycję z powycinanych elementów z arkusza z kolekcji oraz z kwiatków, które zrobiłam jeszcze w zeszłym roku. Dodałam sznurek i kawałek koronki – takie proste elementy komponują się idealnie z tradycyjną kolorystyką kolekcji. Wykorzystałam również chorągiewkę oraz napis z arkusza naklejek, tworząc swego rodzaju bilecik.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz