poniedziałek, 28 stycznia 2019

Reach for the stars

Hej hej! 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę z żukiem, którą stworzyłam z jednej z najnowszych kolekcji od Piątku Trzynastego - New Moon z małym dodatkiem fantastycznej uzupełniającej kolekcji Lucidity. Kompozycję mojej kartki stworzyłam z całej masy elementów, które wycięłam z arkusza z dodatkami. Znajdziecie tam między innymi księżyc, wianuszek, gałązki i listki. Głównym elementem kompozycji jest natomiast wielki zielono-niebieski żuczek. Zapewne wiele z Was myśli, że to dość niecodzienny dodatek do scrapowych prac, ale mi się bardzo podoba! By dodać kartce jeszcze więcej przestrzenności pobawiłam się też nieco papierami bazowymi, wycinając w nich kółka. Bazę oplotłam również kilkukrotnie złotą nitką. Na koniec dodałam napis z arkusza naklejek do kolekcji. Jak Was się podoba taka niecodzienna propozycja? Ja jestem zachwycona!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz