wtorek, 17 listopada 2020

The sea-theme pennant

 Hej Kochani!

Dzisiaj przygotowałam dla Was letni, morski projekt, ale w takiej trochę nietypowej, lekko steampunkowej wersji. Wykorzystałam MDFową bazę trójkątną, która jest naprawdę świetna, oraz mniejszą bazę o kształcie koła sterowego, na której zbudowałam moją kompozycję. Wykorzystałam moje ulubione tekturki z dwóch kolekcji - Tropical Adventure i Jolly Rogers. Możecie dowolnie mieszać tekturki z tych kolekcji, jestem pewna, że wszystko będzie e sobą super grało. Całość uzupełniałam jeszcze o tekturkę z motywem róży wiatrów, która również należy do moich ulubionych oraz o tło siatkę, która idealnie pasuje do wszystkich morskich prac. W tle pobawiłąm się również dwiema maskami ze Snip Artu - maską z bąbelkami/kółkami, która jest super wszechstronna i będzie pasować niemal do każdego Waszego projektu i maską z motywem kotwic, która jest absolutnie czadowa! Całość bardzo mi się podoba, a ja miałam niesamowicie dużo funu tworząc ten projekt.


Hi guys! Karolina's here. Today I have for you something in summer vibe, but in very unusual maybe a little bit steampunk version.
I created sea-themed decor with using large MDF triagle base and also smaller one in steering wheel shape. I built my composition on it. I used my favourite chipboards from two collections - Tropical Adventure and Jolly Rogers. You can freely mix chipboards from these collections, I guarantee you that it will be match perfectly. I also added one of my favourite chipboards with wind rose motive and the net background chipboard, which is perfect for your all sea-theme projects. In the background of my pennant I used two stencils - one of them - circles is very usuful in amost every project, and the second one was a stencil with anchor motive and this one is really cool, istn't it? I'm really happy with the final outcome of this piece.















Użyłam/ I used: 

  

   

  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz